Wyostrzenie zdjęcia oraz automatyczny HDR za pomocą programu Avistac2.

Wycieczka do Zakopanego zaowocowała sporą ilością zdjęć krajobrazów. Ponieważ oko ma tą właściwość, że potrafi się bardzo szybko adaptować do obrazu w którym jest duża rozbieżność między światłem i cieniem, to co ja widziałem nie udało się uzyskać na zdjęciach. Postarałem się więc robić kilka zdjęć z różnym czasem ekspozycji, by móc je później jakoś poskładać i w ten sposób poprawić odwzorowanie rzeczywistości na zdjęciach. Aparat jaki ze sobą zabrałem to Canon Powershot A710is.

Jest lekki więc na wycieczki po górach idealny. Wszystkie zdjęcia robiłem z ręki.
Trzy zdjęcia Giewontu oraz efekt obróbki widać poniżej.

Zainteresowanych zapraszam na krótki tutorial prezentujący jak za pomocą programu Avistack2 uzyskać pokazany efekt.

Program avistack2 można znaleźć na stronie http://www.avistack.de/download.html.

Dodaj komentarz