Macro DIY do Canona A710is cz1.

Jakiś czas temu stałem się posiadaczem takiego oto obiektywu Hanimex MC 35-70mm Zoom Macro.

Ponieważ był uszkodzony i porysowany nie miałem żadnego dylematu, żeby go rozebrać. Wymontowany okular posłużył mi jako soczewka makro do mojego Canona A710IS.

Okular umieściłem w nakrętce z płynu do mycia podłóg za pomocą kleju.

Koszulka termokurczliwa, dzięki temu, że jest trochę większa niż nakrętka po potraktowaniu gorącym powietrzem ukształtowała się w coś na kształt kołnierza, dzięki czemu stabilnie siedzi na obiektywie Canona. Nie wygląda to może profesjonalnie, ale w boju się sprawdza. Całość po założeniu na Canona wygląda jak na zdjęciu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W drugiej części wpisu pokażę kilka fotek makro zrobione opisanym zestawem.

Dodaj komentarz